Betaal tijdig uw abonnement 2023

Zelfs op de markt kon je het abonnement betalen. Nu kan je het nog ‘op’ de bank of in de pastorie.

In week 42, dus al enkele weken geleden stond een overschrijvingsformulier voor het betalen van je abonnement van Kerk&leven voor 2023 in onze editie K&l Meeuwen-Gruitrode. Je hebt onmiddellijk je betaling gedaan. Schitterend.Je hebt het nog even weggelegd en bent het nog niet vergeten? Heerlijk. Maar mocht je het vergeten zijn, doe het dan nu.

Begin december moet Mia, onze abonneeverantwoordelijke alle betalingen doorgeven aan Kerk&leven Antwerpen. Zij zorgen er dan voor dat je abonnement zonder onderbreking doorloopt. Voor een gewoon abonnement vult men 46,00 euro in en voor een steunabonnement 50,00 euro of meer.

Stort op rekeningnummer BE23 7775 9189 5591 BIC GKCCBEBB van Kerk en leven, Doprsstraat 38, 3670 Oudsbergen en vermeld je abonneenummer. Dit vind je boven je naam en adres op je wekelijks blad rechts bovenaan.

Natuurlijk kan je ook binnenlopen op het secretariaat van de federatie. Op maandag en donderdagvoormiddag is Liliane Peeters, de parochie-assistente aanwezig. Zij zal je graag verder helpen.